Beauty Queen

De'Owner


Annyeong Chocolate(s) . Welcome to my Castle . I'm Amelia , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Kamsahamnida . .
Marylia ONLINE
jangan marah untuk melihat blogger aku





Tagboard



>br<
Sing-A-Song ~

This is Joel Gidion ♥ My Lee Kwang Soo ♥ I love him ♥ I will missyou ♥
Daisypath Friendship tickers

Credits


Template by : Farah Amira
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Amira NAME
Others: ♥♥♥

♦-----------------------------------------♦ Copyright© by Amira Hafiza
♦-----------------------------------------♦
❤ .❤ qu ngn si dya ...
Mcm nie lah keadaan qu ngn si dya sekarang tow.... kjap baek kjap x baek ..haiya2 tssh kha klau pcntaan mcm qu ngn ehemm qu nie tapi walaupun kedaan qu ngn dya tak baek qu ttp cyunk kat dya ... sbb dya cnte pertama qu yg paling lama dh kapel wif me .. hehehe ... love him co much ...